EMİN BENLİ

gereksiz işler diyorlar,bende gereksiz bir tipim.

12/08/2007

BECERİKSİZ AVCILAR

Burada dün çok keklik vardı.Bugünde vardır dedim.Bakalım nolcak?
Peki niye vurmadın deyecek olursanız?Şöyle ki çalılara taş atıyordum alamet bir azılı çıktı.Aniden karşı karşıya gelince kaçıp kayanın üstüne çıktım.Fişekleri değiştirip domuz sıkılarını koydum.Tünediğim kaya tepesinden inip,hafiften tüyerken,biraz ileride keklik alayı kalkmasın mı?Tabi domuz mermilerini beş numaralı sıkılarla değiştirene kadar herkes kayboldu.
Bu gün dünün rövanşını alabilirmiyim diye kontrole geldim.Takviye olarak yeni heves bir avcıyıda yanıma aldım.İlk günü de haberi yok,aslında çalı taşlamaya getirdim.

Aha iki tane kalktı,birini vurdum.O da başka yer yok gibi çukurun dibine kadar düştü.Mecburen ineceksin hiç boşa bakınma.

Bu arkadaşta yeni avcımız, birden ava merak sardı.Tek kırmayıda çapraz asmış.Resim çekildikten az sonra çalı içinde yatan koca domuzu görünce çok güzel kaçtı.Bende yalnız bırakmak ayıp olur diye,koşusuna eşlik ettim..Fakat koşunun dozunu biraz fazla kaçırmış olacağım 20-30 metre önden kaçmışım.
Güvenli mesafeye gelince yaktım bir sigara bekledim gelsin diye.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home