EMİN BENLİ

gereksiz işler diyorlar,bende gereksiz bir tipim.

6/19/2009

ATLAMA DÜŞERSİN

video

ÇARPANYA BALIĞI ÇOK TEHLİKELİDİR

video

6/23/2008

ASKERE GİDECEKLERE YEMEK DÜZENLENDİ

Not:videoların sağ alt köşesindeki dörtgene tıklarsanız tam ekran seyredebilirsiniz.

6/21/2008

3/12/2008

BU DA YENİ GELDİ

Bu yeni geldi kalacak galiba.Karşılıklı anlaşabilir ve birbirimizi seversek buralı olur diye düşünüyordum.

Tek yada ufak diyebileceğimiz kusuru var.O da masada yemek yemesi.Şimdilik zevkine anlayışla yaklaşıyoruz.
Etrafta serçeler var.Tüfekte varken vatandaşı deneyeyim bari.

Bir tane kondu.Kaçmadan vurabilecekmiyim.Şehrin göbeğinde avcılık,cinslik işte.
O kaçtı.Karşı selvide kumrular var.Şansımı birde onlarda deneyeyim.


Valla 30 metreden havalı tüfekle kumruyu vurdum.Bu tüfeği 125 ytlye yeni aldım.Fransız malıymış.Verdiğim paraya değdi.

Getir oğlum vurulanı bakayım.

Bu köpek süper,her lafı anlıyor ve yapıyor.Müthiş avcı.Ferma süper.

İlk geldiğinde korkuyordu.Dövmüşler herhalde.Bizde de şımardı korkuyu attı.
Yalnız uyanık geçinmesini rağmen biraz saf yanı var.
Fotoğraf çekilirken kameraya dil çıkarıyor da ben arkasından tavşan yapıyom haberi yok.
Boşuna biraz saf demiyom.

2/23/2008

Zeytinlikteydik

Bugün hava mükemmeldi.Sabah kestiğimiz adaktan aldığımız etlerle,doğru zeytinliğe gittik.
Her zamanki gibiyola çıkılan kadroyla vardığımız andaki kadroyla fark vardı.Tabi umduğum gibi eksilme değil artış oldu.
Mangal olayından sonrada çay keyfi mükemmel oluyor.Birde çayları Wilyam dağıtırsa deyme keyfime.Manzarada,hava da süperdi.

2/14/2008

BİLGİ YARIŞMASI

video

1/13/2008

ACIDIM ŞİMDİ ( ! )

Ev sahibim Armağan beyin son durumu.Çöp kurcalarken.Gerçi sayın kira ödediğim kişinin mesleklerinden biride hurdacılıktı.Fakat açıktan çöp kurcaladığını ilk defa görüyorum.Şahsi iddaasına göre milattan önceden kalma cep telefonunu kaybetmiş çöp kutusunda arıyormuş ne alakaysa.Kardeşim sana her ay verdiğim kiranın birine kıy,şöyle afili bir cep telefonu alsan nolcak.Bu arada çöpten bulduğu anahtarı almayı ihmal etmediğinide belirteyim.Napacağını sorduğumda hurdaya koyacağım dedi.Bu arkadaşın eski parayla yarım tirilyonluk mal sahibi olduğunu da belirtmeden geçemeyeceğim.Mal varlığını daha fazla ifşa edmiyorum.Sonuçta ev sahibim.Kızıp evden falan çıkartır ne olur ne olmaz.Dikkatinizi çektiği gibi kendisinden bahsederken sayın'lı bey'li ifadeler kullanıp saygıda kusur etmemeye azami dikkatimi sarfediyorum.

video