EMİN BENLİ

gereksiz işler diyorlar,bende gereksiz bir tipim.

6/09/2007

DENİZ SOĞUKMUŞ !!!



Geçen akşam üstü,telefonla görüşürken ayağım aniden kaymasın mı?Hadi cumlurlop denize.
Su da ısınmamış biraz soğuk geldi,üşüdüm.Denize düşmemle ilgili çeşitli dedikodular kulağıma geldi.Ağzı olan konuşunca banada olayın iç yüzünü açıklama görevi düştü.
Açıklıyorum,okuyun,yerseniz.
Arkadaşlar denize düşmem tamamen ayağımın kayması sonucunda oluşan talihsiz bir kazadır.Bazı kötü niyetliler telefon görüşmesinden sonra kendimi attığımı söyleselerde küllen kuru- diyemiyorum çünkü ıslandım- iftiradır.Yine küstük yazısının sonunda kendimi denize atacakmışım gibi bir anlam çıkaranlar olmuşta.Kesinlikle ilgisi yok.Yine tekrarlıyorum tamamen tesadüf ayrıca da olay sırasında ayağıma bağlı olduğu iddia edilen taş, takılıp düşmeme neden olan taştır.
Düşerkende taşın ucuna bağlı olan ip ayağıma dolandığından yanlış yorumlara yol açmıştır.
Görüldüğü gibi herşeyin mantıklı bir açıklaması mevcuttur.
Rica ediyorum, havada kalan,zorlama yorumlarla olayı çarpıtmaya çalışmayalım.
Merak edenler varmış,kulağıma geliyor.
Kamuoyunu merak içinde kıvrandırmamak adına açıklıyorum:
Evet.Küslüğümüz sürüyor.Hatta daha da derinleşti diyebilirim.
Ayrıca toptan kına aldım ucuza geldi.Lazım olanlara dağıtıyorum.
İhtiyaç hissedenlere duyurulur.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home