EMİN BENLİ

gereksiz işler diyorlar,bende gereksiz bir tipim.

3/06/2007

ACEMİ MARANGOZ

Yeni kovanlar yaparken , küçük bir dikkatsizlik elime maloluyordu
Hava yağmurlu olduğunda arılara çıkılmıyor diye marangozda çalışıyorum.3 tane yeni kovan yapıyordum.Gövdeyi bitirdim,kapakları keserken tahta niyetine elimi kestim.Kimsede yok bir el havada bir el direksiyonda sağlık ocağına gazladım.
Neyseki kemiğe zarar vermemiş.Bu sayede ilk defa doktora gitmiş oldum.6 tane dikiş attılar.Yine gitmezdim ya etler parçalanınca tırstım.2-3 ayda bir yerimi keserim.Dahada büyükleri olmuştu.
Kapatıp,birkaç gün su değdirmeyince geçiyordu ama onlar kesikti
bu seferki eti parçalayıp,kemiğe kadar boşalttı.Doktorun dediğine göre et dolsa bile boşluk kalacakmış.Elimin estetiği biraz bozulcak herhalde.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home