EMİN BENLİ

gereksiz işler diyorlar,bende gereksiz bir tipim.

10/31/2006




Her gördüğü dişi varlığı ne olduğuna bakmadan halletmeye çalışan uçkur düşkünü.Pis boğaz.Pis boğazlığından gittin.Sahtekardın,hovardaydın,pis boğazdın ama biz seni çok seviyorduk.Bize geldiğinde avucum kadardın.Zeytinlikte keklikleri kimse ellemiyor.sen gelir gelmez bütün keklikleri çalı içlerinden hemen bulur çıkarırdın.Tavşanlarda sen gittiğinden beri rahatça geziyorlar,artık onları yakalayacak Şanslının olmadığını tüm yaban hayvanları biliyormuşçasına ortalıkta geziyorlar.Hani sen keklik bulup beni çağırmıştın. O iki kekliğin peşinden koşarken eldivenlerimi çalılarda düşürmüş aramış bulamamıştım da sen sonra bulup bana getirmiştin.şimdi dağda bir şeyi düşürsem kim bulup bana getirecek bilmiyorum....

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home